Subject: RE: 20240404_EER2389UAS_29MAY-03JUN24_Undva_USMC
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 11:46:22 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 4, 2024 11:44 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: 20240404_EER2389UAS_29MAY-03JUN24_Undva_USMC

Tere

Täname info eest!

Edastan uuendatud taotluse kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Ülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 4, 2024 11:36 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20240404_EER2389DRONE_29MAY-03JUN24_Undva_USMC

Tere

Palun vabandust, aga mul läks meelest ära, et meil oli kokkulepe AMC, et
kui ala koordinaadid või külgpiirid ei muutu (muutub vaid ülapiir) siis
võib kasutada ka vana designaatorid koos uue lõpuga (UAS).

Palun muuta taotluses alla tunnus – EER2389DRONE vastu EER2389UAS ja sada
meile uuesti kooskõlastamiseks.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 4, 2024 8:16 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: 20240404_EER2389DRONE_29MAY-03JUN24_Undva_USMC

Tere

Palume kooskõlastust EER2389DRONE NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Ülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.